crea-diem-alexandra

Alla inlägg under oktober 2012

Av Alexandra - 3 oktober 2012 20:05


Har inte blivit mycket gjort idag, känner att de sista dagarna 

har tagit mycket av min kraft.

Känns som jag gjort flera träningspass på rad.

Behöver ladda mina batteri lite, så idag blev de endast

några maskiner tvätt gjorda.

Ibland får man vara glad för de lilla:)

~~

Men i morgon ska jag ta en promenad inte för fort utan bara 

ut och rensa energin lite.

Ska försöka "stänga" mig lite.

Sen hoppas jag att de blir en nystart för motionen=)

~~

Ikväll är de dags för ett nytt avsnitt av Dallas, bra avslut på 

onsdagskvällen.

Ska få klart lite armband i morgon med.

Får bli de planerna just nu lite lagom känner jag.

~~

Hoppas att alla har en bra kväll.

/ Alexandra



Av Alexandra - 3 oktober 2012 08:00

Igår var de lite strul med bloggen, gick inte göra nått inlägg igårkväll. Men de är ju ordning på det idag.:)
~~
På schemat idag står de : fixa och pyssla. Ordna och dona. Ja lite ordning och reda så det är klart till helgen :)
Måste få ut min frustration på nått, efter att min axel blev dålig så tappade jag farten att ut och pw. Tyvärr blir de ju då att tröstätandet är nääära. Meen en så länge håller jag mig på banan.
Nästa vecka är det skärpning igen !!
Lite uppladdning nu för dagen !

Hörs senare !! / Alexandra

Av Alexandra - 2 oktober 2012 11:59

Vaknade med migrän, var bara att skicka barnen till skolan, ta en tablett och lägga sig i sängen igen.
Blev låångvila kändes lite bättre när jag fått vila. Så nu har jag fått i mig lite frukost/lunch ska försöka ladda för lite aktivitet idag.
Missade tyvärr styrelsemötet idag på lottorna men hoppas de gick bra ändå.
~~
Slutklagat

Idag fyller min kära svägerska år!!!
Massa Grattis till henne!!
Vi ska fira henne till helgen.
????????

Nu ska jag göra mig lite i ordning,
Hörs senare!
/ Alexandra

Av Alexandra - 1 oktober 2012 23:59

Huvudet har gjort sig till känna hela dagen , lite drygt men bara att försöka göra nått ändå.
Så de blev en sväng med Carmen till hennes lägenhet, var och hämta småsaker som vi lämna i lägenheten med. Skönt för henne att de går åt rätt håll!
Lilla flisan var med o hjälpte till, hon var så duktig !
Dagen gick väldigt fort .
Nu är det dags att sluta de blå och ladda för morgondagen !
/ Alexandra

Av Alexandra - 1 oktober 2012 08:14

Oooo ja vaknar med huvudvärk ... Inget roligt att börja dagen med det :/. Varit uppe och fått iväg barnen , så nu blir de en sväng till i sängen. Hoppas jag kan vila bort blykepsen .
~~
I eftermiddag blir det att följa med Carmen till sin lägenhet och kolla läget , innan allt ska flyttas in .
~~
Nu vila en stund, hörs senare!
/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards