crea-diem-alexandra

Alla inlägg under december 2011

Av Alexandra - 5 december 2011 14:19


Avkoppling I Göteborg


Eller en shoppinghelg ?

Jul på Liseberg?


Skulle mycke väl kunna tänka mig en helg där nu,

med shopping, avkoppling och nöje.


De hotell vi har bott på har bara varit positiva.

De sista vi bodde på var Gothia Towers.


Har en direktlänk här på min sida till hotellbokning.

Bara att klicka in där o se vad som erbjuds.


/ Alexandra





Av Alexandra - 5 december 2011 14:05


Snö!!

I morse var de vitt när ja gick upp för att väcka barnen.

 


På tal om att väcka barnen.... 

Satte mobilen i laddaren igår, men i morse gick den varken att 

öppna o ingen klocka ringde.

Mannen putta på mig vid kvart över sju, " inte dags att väcka barnen?"

Verkligen avskyr att försova mig.

~~

Var väl "någon" som var sugen på att spela mig ett spratt.


La mig o vila en stund till på förmiddagen, ja jobbar på med den 

där skenan som verkligen inte är min kompis!

Så sover ju inte bäst på nätterna.


Blev nån bild till när jag vakna :

 


Snöflingorna på den sista blev ju lite speciella =)


Även fast solen skiner så ligger den lilla snön kvar=)


Lite kaffe nu, o så ska jag se om jag kan fixa en ny logga.

Dags för lite jultema =)


Hörs senare/ Alexandra 


Av Alexandra - 4 december 2011 22:53



Att de inte blev nån vinst på bigon, även om ja var nääära men va spelar de för roll.

Ja ja bättre lycka nästa gång.

Jag o Bella vi har gjort manikyr o ansiktsbehandling.

Inte varje dag jag målar naglarna men lite kul då o då.

O nu är de Beck på tv, bra avslut på helgen.


Inga planer än på va som händer i morgon,

mannen har en kortdag.

Kanske blir en liten pysseldag.


Sov gott / Alexandra

Av Alexandra - 4 december 2011 18:59



Blir de en timmes duttande =)

Hoppas vi att de blir lite vinst också då .


BINGOLOTTO!!!


Hörs senare/ Alexandra

Av Alexandra - 4 december 2011 12:52


 


Då var de 2: advent, och helgen är över för den här gången.

Barnen är lite piggare, så i morgon blir de skolan för hela högen.

Några veckor kvar nu innan de är jullov.


Idag blir de bara en mysdag, städa av lite efter helgen.


Får väl bli lite adventsfika med sen.


Hörs senare/ Alexandra

Av Alexandra - 3 december 2011 15:13


Då har jag inhandlat och slagit in de första julklapparna.

Känns ju helt kanon att vara ute i god tid för en gång skull.

Även om de är hälften kvar,så känns de ändå kanon att vi har börjat.


Tråkigt väder ute, grått, blåsigt och regn.


Tur de är varmt o gott inne.


 


Luktar så gott i köket nu när hyacinterna har blommat ut =)


Dags att förbereda för lite mat nu kanske =)


/ Alexandra


Av Alexandra - 3 december 2011 11:48



Då var de lördag igen..... =)

Men vet inte om jag är så sugen på att gå ut idag.

Blåser som tusan!


Väldigt lugnt här hemma än så länge innan alla kommer igång

just nu så har jag o Jeppe haft en mysig frukost.

Inte ofta vi får egentid.


Men nu tycker vi att resten av familjen ska vakna med.

Så vi kan hitta på nått idag.


Inväntar vännerna från Scandic med de dyker väl upp när som.

=)

 Nä nu blir de kaffe o en liten chokladbit tror jag :P


Hörs senare/ Alexandra


Av Alexandra - 2 december 2011 22:06



Vakna vid sju när klockan ringde, sen var de bara att gå upp

o göra sig i ordning.

På dagens agenda stod de heldag med Petra utan både man o barn.

Så de blev en liten utflykt.

Även om de är mysigt at åka med familjen, så är de skönt

att åka iväg sj då o då.

~~

Vi kom inte hem förrän kl var strax innan åtta.

Skönt att bara byta om o äta lite mat.

Är ganska så mör i fötterna o axeln ska vi inte änns tala om......

Köpte en onepiece till mannen tror ja ska sno den i morgon o bara glida runt =)


Får bli lite mer skrivet i morgon med =)


Natti på Er!!

/Alexandra



Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards