crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Alexandra - 4 november 2011 23:31


Efter en trevlig kväll med Jessica o barnen här.

Var längesen ja fick skratta så tårarna rann, lille underbara Colin satte igång

övertrött som bara den. Linslus enda ut i fingerspetsarna.


Nu är det bara att ladda batterierna för i morgon =)


Fick sms från mina stora hjärtan i Thailand, de solar o badar

har 34-35 grader .

Härligt att de har sånt kanonväder!!


Men  kännas att de saknas nått här hemma

  


 


~En bild säger mer än tusen ord =)~


Nu kallar sängen på mig !

Natti /Alexandra










Av Alexandra - 4 november 2011 14:19


Här kommer lite bilder på armbanden jag gjorde igår.

~~

        


Gör på beställning om nåt skulle vara intressant,

bara att skicka ett pm.

 

Dags att förbereda lite för middag

 .....Alice fick bestämma idag ...

klart de blev Tacos!!

 

  

/ Alexandra


Av Alexandra - 4 november 2011 11:20


Varit en lugn förmiddag, så nu ska ja dricka upp kaffet o sen ut o fixa lite saker för morgondagen.


Ikväll kommer svägerskan o mina små godingar.

Blir Idol o fredagsmys.


  


Fint höstväder ute idag, ska försöka hinna med att fota lite ute.

:)


~ Cy later ~

/Alexandra


Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards