crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Alexandra - 18 november 2011 22:43


Hem o fixade efter en tur till A6.

Gjorde i ordning maten, blev ganska så enkelt. Plock av lite allt möjligt

bla. kamben, räkor, mozarella, och en massa annat.

Nöjda o belåtna blev alla i varje fall o det var ju huvudsaken=)

Lilla mamma kom förbi med =)

så himla trevligt!!


Tittade på Idol lite så där till o från,

 var de rätt person som åkte ur eller ?

Jag har ju min favorit kvar i allafall, hoppas de håller till finalen !!


Nu så har alla kids lagt sig och jag o mannen sitter vid varsin dator.

Känns som att de blir sängen snart, funderar på om de blir fint väder i morgon

så ska jag ut o fota lite höstbilder.

Snön lyser ju fortfarande med sin frånvaro !!


Bokat för morgondagen är va jag vet en Taco och spelkväll

sen får vi se hur de blir resten av dagen.

Nu ska jag titta lite tv, innan de är dags att krama kudde

Natti / Alexandra




Av Alexandra - 18 november 2011 08:01


Nu har lilla flisan gått till skolan, fick sällskap av sin klasskompis.

En glad tjej som jag skicka iväg!!

härlig början på dagen!

Bells o jeppe har inte riktigt kommit in i rytmen än, så de är hemma idag med.

Laddar batterierna för måndag.

Jobbigt när både kroppen och sovrytmen inte kommer igång.

Så de får bli plugg hemma helt enkelt!!


Nu ska jag vila en stund till, så jag orkar med hela dagen.

Ska med mams till A6 en sväng sen.

Ikväll ska vi då ha besök av bror med fam.

Ska bli såå trevligt!!


Hörs senare/Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards