crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Alexandra - 15 november 2011 21:50


Fixat o trixat lite med bloggen, tagit bort reklam.

Sen lagt till reklamhögersidan.

Är ett litet joxande men de blir nog bra till slut =).

Skam den som ger sig :P


Nu går snart barnen på flyget, hoppas de slipper förseningar och strul.


Väntar en massa berättelser och upplevelser från dom i morgon kommer bli en lång dag.

Men ser fram emot den som tusan!!!


Oj Oj Oj Oj Oj


Nu räknar jag timmarna, känner mig lite tjatig men två o en halv vecka är läääänge

att vara utan våra hjärtan.


Alice har gått på högvarv den sista veckan, pysslat o gjort överraskningar till dom.

O "lovat" hon ska ALDRIG bråka med dom igen :P

Skruttfian....


Nu ska ja titta lite tv innan de är dags för sängen !!

Sov gott alla!!

/Alexandra



Av Alexandra - 15 november 2011 15:52


I morgon har de äntligen gått två o en halv vecka!!!

Mina stora hjärtan kommer hem !!


Helt underbart!!




Spexa framför kameran kan de !!

<3<3


/ Alexandra 

Av Alexandra - 15 november 2011 15:03


Tisdagen i korthet.....


Har hunnit med att vara på styrelsemöte,

fått avklarat alla förberedelser som ska göras till julskyltningen den 

27 november.

I Smedbyn, Huskvarna.

Jönköpings lottakår kommer då ha lotteri, fiskedamm, glögg mm.....

Så har ni vägarna förbi så kom gärna in o titta =)

~~

Var frost på bilrutan idag när jag gick ut .... 

Börjar bli lite kallare på morgonen.

 

Är ju inte överlycklig när kylan kommer hade ju som sagt gärna 

emigrerat till en varm ö under höst o vinter.

Men.....

Om de nu ändå ska vara kallt så kan de lika bra snöa tycker jag för de känns ju lite halvknas

halva november har gått o ingen snö än....


En liten som passar på att njuta av solen på motorhuven :


Tål ju inte de små liven men fota dom gör jag gärna .

Osökt dras de till mig =)


Har haft en snabbvist av Michelle o Lilla Novalie när jag kom hem,

skulle hämta lite foton ja tagit på lilla snuttan.


Nu blir de matlagning o sen får vi se va som händer.


Hörs senare/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards