crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Alexandra - 27 november 2011 21:34



Ja nu har jag hunnit med lite till pyssel,

min lille prins hjälpte mig att ta ner tomtarna från vinden.

Men jag saknar en hel påse med julsaker, o har mannen

av "olyckshändelse råkat" slänga dom när vi rensa sist.

Sååå ska jag inhandla nya ljusstakar

till fönstrena för de saknas några nu.

Ska ta en titt till i morgon, tar med mig Bells upp =)


Får se om det går att sova inatt, så som de blåser ute.

Knakar o gnisslar i fönstrena.

~~

I morgon ska jag till arbetsterapin och prova "handskena" till högerhanden.

Se om de hjälper, provar nästan var som helst

bara jag slipper denna värk,

o att den somnar till o från.


~~


Nä nu ska jag se klart Beck på tv har sett den massssssa gånger .

Men dom är ju kanon allihop!!

Sen blir de krama kudde!

Natti / Alexandra


Av Alexandra - 27 november 2011 16:16



Man får hålla i hatten idag o allt som inte sitter fast =)

tom. så cementblandaren hade vält.

Jag o Jeppe har i allafall varit i smedbyn, och fixat med fiskedammen bla.

Blev en bra grej!!

Populärt bland barnen.

Hade de inte blåst o regnat så hade de nog varit mer folk.

~~

Sen kom mannen o hämta oss vid tre, för vi skulle åka o hämta

de två stolarna till köket .... trodde vi ja.

När vi kom dit då hade hon som skulle ta med dom inte kommit.

Hmpf!!

Så hoppas att de ringer i morgon så ja får hem dom.

Hem o fixade lite mat

 o nu blir de lite adventsmys med familjen.


/Alexandra


Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards