crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Alexandra - 19 november 2011 22:01


Blev en liten sen uppdatering idag,de blir en sammanfattning.


Mams ringde vid halv tio o väckte mig, då var de dags att åka till A6 och kolla lite.

Började med Kaffe på Ikea.Var inte så farligt med folk där uppe som ja trodde de skulle va.

Dagens inhandling blev:

Bla. 2 orkideer till sovrummet, Ljus, kläder till alice .


Sen blev de dags för middag här Andy o fam. följde med

Tacos på menyn.


Blev också en match i RISK. Alltid lika kul.O jag var såååå nära att vinna men

mannen tog hem den segern idag.


Några mer som tog hem segern idag var ju Hv71 såå härligt 2-1 mot Luleå.


Nu har vi haft riktigt lördagsmys:

   

och äppelpaj m. vaniljsås.


O nu är de bara jag o mannen som sitter uppe

har tagit oss var sitt glas vitt.

Bara tar de lugnt tills de är sängtajm.


Helgen går ju så himla fort så man får ju ta vara på tiden.


Ska se i morgon om de blir lite bilder tagna.

Har haft sån fruktansvärd värk i mina händer nu de sista.

:/


Nä nu ska jag kolla på fantastic four.


Hörs i morgon =)

/Alexandra


P.S Blir lite fler inlägg då hoppas jag :P D.S 


Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards