crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Alexandra - 14 november 2011 23:26



Nu är det dags att komma i säng, försökt få till en bra skiss på tomte men blir inte riktigt nöjd.

Jobbig när man vill de ska vara perfekt!

Får göra ett nytt försök i morgon igen.


Men först på förmiddagen i morgon har vi styrelsemöte på lottorna.

så bäst att komma i säng så ja är pigg.

Ska ta en sväng förbi kyrkogården med tror jag.

Avslutar detta inlägg med en go låt:


<3

Så är de mannen!!


Natti /Alexandra


Av Alexandra - 14 november 2011 18:18



Fixade med maten, tittade ut o såg alla fina färger:


 


    


Vilken himmel!!

Var tvungen att gå ut i trädgården o fota lite =)


Grannens katt var nyfiken på va ja hittade på,

 men gilla inte blixten när ja skulle fota henne =)


  


/ Alexandra


Av Alexandra - 14 november 2011 14:36


Undrar hur mycket man orkar med innan de liksom rinner över?

Tycker de bara är massa tråkigheter,

Igår prata ja me lilla pappa

ringde o skulle gratta på fars dag.

Då hade han en dålig nyhet:

 " Min kusin har fått cancer i bukspottkörteln!!"

Opererades förra veckan vet inte mycket mer än så just nu.

Denna hemska sjukdom!





* En liten tanke också till min mormors syster som idag har begravts*

~Sov gott lilla Lottie~

  

Måndagen i sig har annars varit väldigt lugn, har läst ut boken jag började med igår.

väldigt tänkvärd bok.

Kan varmt rekomenderas.


Ska sätta mig o skissa på lite tomtar till julkorten tror jag .


Hörs lite senare / Alexandra





Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards