crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Alexandra - 29 november 2011 20:15



Har jag fått ut lite tomtar....nårgra stackare som inte fått nån plats än.

De blev lite bakat efter middagen.=)

Men min assistent gav upp den här gången, men den har

varit med en massa år, Ärvt den efter mormor

så nu är de nog dagsför en ny.

 En bra julklapp ;)

~~

Lägger in två bilder:


   


Får se hur många som blir frysta, lussebullarna blev ju

popis här hemma.=)

Nu lite tv o en nybakad bulle med kall mjölk=)

/Alexandra


Av Alexandra - 29 november 2011 14:39


Tisdagar är ju annars en dag, som jag inte gillar.

Men idag blev de ju en väldigt trevlig förmiddag =)

Mannen är ju hemma o vabar fortfarande, o han

lät mig få sova i morse. Han gick upp o väckte de stora,

eller ja han skicka Jeppe till skolan men Bells vakna o var inte alls pigg.

Genomförkyld o ont i halsen.

~Så de blir sjukstuga här idag.~


Så när jag väl vakna så hade vi besök =)

Elsa( Carmen för mig =) ) hade paus på jobbet, o kom förbi här.

Alltid lika trevligt börjar bli en liten vana, men en väldigt positiv sådan=)

~~

En liten vink om min första natt med skenan, funkade tills tidigt i morse.

Sen vakna jag o hade kramp i handen, så den åkte av.

Men bara att ge sig på de ikväll igen.


Lägger in en liten bildblandning.

   


Så blev de när köket är fullbordat,

alla stolar på plats!!


     


Bellas mobilskal som hon köpte i Thailand,

vet inte om ja tycker de är så smidigt att hålla i.

Otympligt med stor kanin där bak.

Men lite gulligt!!

Åh naglarna är också nygjorda!!

Så fin!


Nu ska ja se om ja kanske skulle ta hand om mina tomtar,

som står på bordet o väntar på att få en plats.


Hörs senare / Alexandra


Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards