crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Alexandra - 28 november 2011 14:44


Dagen börja med att ja väckte de stora o skicka de till skolan.

Lilla damen fick vara hemma som ja hade mina aningar om redan igår .

Men va ska man göra sjukdom kommer ju inte på beställning direkt.

Så mannen fick vara hemma o vaba lite.

Mot sin vilja!

Jag hade tid hos arbetst. vid 11 så ja tog mig en promenad i blåsten,

solen sken så var inte jättekallt.

Resultatet hos henne blev, att de var ju klart att ja hade karpaltunnelsyndrom.

Sen som lite extra krydda så hade ja atros i tummbasen......

Så nu har jag fått en nattskena som

 jag ska ha i tre veckor o se om de kan göra nån positiv inverkan.

Hoppas jag !!

Meen bäst mannen ser upp för den där skenan är ju stenhård.

Lite viftar man ju när man sover.

Hoppas ja inte gör för mycket skada, men vet ju va man kan skylla på

ooom de varit gnissel :P.

"De som händer när man sover har man iiingen aning om "

;)


Måste ju även erkänna att mannen hade inte slängt mina ljusstakar,

bara ställt dom läääängst in på vinden.

Tror de fanns en liten baktanke =)

Men nu är dom nere så ska väl se till att ställa upp dom.


Inväntar mina stora hjärtan strax från skolan.

Hoppas de har haft en bra dag!


Underbar låt.


Till mams massa tankar till dig idag!!

Pok


Hörs senare/ Alexandra




Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards