crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Alexandra - 7 november 2011 21:12


Halloweenfesten i lördags var kanon!

 några bilder :


     

                                    

Var en rolig kväll !!


/Alexandra

Av Alexandra - 7 november 2011 16:28


Var hos läkaren idag o gick igenom lite saker. Nya bud hela tiden är som att spela enarmad bandit.

Nångång hoppas jag att ja tar hem jackpotten.

~

Dagens pina

 var ju de förbannade BLODPROVET.

Verkligen avskyr nålar, blir alldelles kallsvettig.

Men hon som stack mig gjorde de kanon!

5 rör fattigare :)


~~


Nu är det dags att förbereda maten mannen kommer snart hem !



Saknar B o J de brukar dansa o sjunga den här !! <3


/ Alexandra



Av Alexandra - 7 november 2011 08:57


Då var de måndag, även om jag inte sovit så många timmar i natt så känns de rätt ok att sitta uppe nu=).

Följde Alice till skolan, är så där mörkt o ruggigt ute.

Fick bli en tidig promenad=)


Snart dags att ta på sig skor o jacka igen o gå ner till vårdcentralen.

Blir en massa motion idag.=)

Älskar att vara ute o gå men tyvärr så är inte de här vädret till min fördel.

Kroppen säger ifrån :/


Fick sms av Bells i morse:

Dom har de kanon massa upplevelser o VARMT!!

Hmmpf!!

Bara lite avis :P

Men så skönt att höra ifrån dom, nu ska de iväg till ett ställe så får vänta tre dagar till nästa gång ja hör ifrån dom, jobbigt men de får gå!


Dags att dricka upp latten o göra sig i ordning.

Får besök av svägerskan sen och mina två små godingar.


:)

Cy/Alexandra


Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards