crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Alexandra - 25 november 2011 22:59


Tittade på idol var ju riktigt känslosamt idag .

Man är ju ganska så blödig nu de sista......

 behöver inte mycket för att ja ska bli ledsen.

Men min favvo klara sig även den här veckan. =) Härligt!!

O sen att Chris Medina sjöng idag med gjorde ju kvällen kanon.

Hans nya singel :



Nu är de dags att lämna över tv:n till sonen han fick ett nytt spel idag.

~Batman-Arkham city~

Glad som bara den, min plutt!!


Tror de blir sängen för mig nu o hoppas på lite sömn =)


Sov Gott / Alexandra






Av Alexandra - 25 november 2011 18:11



Om man bortser från att magen protesterar lite fortfarande och att ja söker efter lite energi.

Så har den här fredagen varit mycket mysig.

Bellsan har varit hemma, vi åkte till Ikea i morse o åt frukost,

även om jag bara knapra på en knäckemacka så 

var de härligt. 

De är kvalitet för barnen att bara få all uppmärksamhet för bara några timmar.

När vi kom hem hoppades jag att ja skulle få lite energi att börja den där advents

städningen........ gick så där.

I morgon kanske =)

Nu ska jag ha mys med min familj, hörs lite senare!!

/ Alexandra

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards