crea-diem-alexandra

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Alexandra - 26 november 2011 22:21


Lilla gumman har ju varit lite kass idag men trodde de skulle hålla sig till förkylning så de skulle

vända o bli bättre ....... meen inte de inte. Nää !!

Nu ikväll så har hon fått ont i örat, skit också rent ut sagt!!

O jag har huvudvärk på ingång ... igen!!


Hoppas lite sömn gör susen ..=)

O att lilla snuttan får sova.


Förutom lite sjukdom så har de varit en ok kväll.

Fick besök av en kompis som hade en paus på jobbet, alltid trevligt när hon kommer förbi=)

Sen såg vi så klart på "Så mycket bättre"

Tycker det var de ästa avsnittet än så länge många bra versioner.

Laleh gjorde ju en kanon låt var väldigt rörande.


Nu lite alvedon i kroppen sen sängen!!

Natti/ Alexandra


Av Alexandra - 26 november 2011 20:39

  

Har nu i flera månader jagat o kollat efter ett nytt köksbord,

så idag äntligen så fick jag de !!!

Sååå nöjd.

Mannen är ju bara för go,

tror allt att han är riktigt nöjd han med.


 




 


Julmys klart i köket=)


De två sista stolarna får vi hämta i morgon, kommer från Ulricehamn.

Glad att vi fått ort de gamla nu.


Nu vill ja bara att magen är lugn med så ja kan stå i smedbyn i morgon på julskyltningen.


hörs sen / Alexandra


Av Alexandra - 26 november 2011 11:59



Lördagen börja med huvudvärk o lilla magen berätta att den var besvärad av nått.

Trött på de här, behöver lite positiv energi nu.


Min lilla tjej vakna sent idag kom upp o lät som hon hade gröt i halsen.

Ont i halsen o feber där ja!

 Tröttsamt tycker hon precis har varit sjuk mammas lilla snutta.

Ska kurera henne som tusan nu i helgen o hoppas att hon piggar på sig så kanske hon klarar

skolan på måndag. Är ju bara så få veckor kvar o hon behöver inte vara borta mer.


Ska väl försöka att fixa lite till idag.

Är såååå sugen på ett nytt köksbord.

 Ska fixa i ordning i köket o de bord + stolar vi har nu.

Ja jag verkligen avskyr de!!

Har varit bra att ha meeen nu är de bara stort o otympligt där ute.

~~

Fick hjälp av sonen att putsa fönstrena i köket, så tacksam.

Så nu har jag satt blommorna där bra början. =)

Ska de bara upp gardin...... får fjäska lite till för sonen tror jag ;).


Nä nu ska ja se om ja kan få i mig nått att äta.


Kommer lite bilder sen på de färdiga resultatet =)


/ Alexandra


Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards