crea-diem-alexandra

Alla inlägg under november 2011

Av Alexandra - 18 november 2011 08:01


Nu har lilla flisan gått till skolan, fick sällskap av sin klasskompis.

En glad tjej som jag skicka iväg!!

härlig början på dagen!

Bells o jeppe har inte riktigt kommit in i rytmen än, så de är hemma idag med.

Laddar batterierna för måndag.

Jobbigt när både kroppen och sovrytmen inte kommer igång.

Så de får bli plugg hemma helt enkelt!!


Nu ska jag vila en stund till, så jag orkar med hela dagen.

Ska med mams till A6 en sväng sen.

Ikväll ska vi då ha besök av bror med fam.

Ska bli såå trevligt!!


Hörs senare/Alexandra

Av Alexandra - 17 november 2011 23:22


Blev ingen vinst i bingolotto....

 Inte änns en ny lott :/

I samma veva som Bella åkte på bio gick J o A och la sig .

Jeppe somna lika fort idag , ja hoppas att han får komma in

i rutinerna snart. Lille prinsen har varit helt förstörd idag.


Bella var då på bio,och såg

Breaking dawn I

kom hem o berätta att den var

AWESOOOOME!!!

Skulle gärna följa med mig o se om den i morgon .

Men hon tyckte ....

att de borde va 15 årsgräns på den.


Lång kväll nu ska ja försöka komma i säng, i morgon kväll

ska vi har bror här med familj.

Ska fixa lite plockmat.


Natti på Er!!

/Alexandra







Av Alexandra - 17 november 2011 18:04


Blir en liten mix av allt möjligt ikväll.

~~

* Isabell ska gå med min kusin på nya Twilight filmen.


   


* Vi fick besök av lilla Novalie så hon är här en stund,

när de är och handlar.

Var populärt hos mina kids.

* För mig och mannen blir det bingolotto!!

Wiiee..

Kan ju hoppas på lyckan den här gången.

=)


Lovar jag ska skriva om jag vinner stora pengar :P


/Alexandra


Av Alexandra - 17 november 2011 14:09


Blev ingen skola för kidsen idag, de var vakna tidigt i morse och sen har de varit allmänt sega.

Kroppen är fortfarande lite i obalans kan man säga.

Men i morgon ska de förhoppningsvis vara tillbaka på banan.


Fick besök av Jessica en sväng på förmiddagen, blev kaffe o lite gofika=)


Funderar på om ja ska göra en ny header ... jultema =)

Ska sätta mig o leka lite i photoshop .



Hörs sen!

/Alexandra 

Av Alexandra - 16 november 2011 20:34


Tagit lite kort under dagen:


           


Hela eftermiddagen har de varit fullt upp av prat,

Alice kom hem från skolan vid halv tre, jag och de stora hade bestämmt vi skulle

överraska henne. Så de gömde sig i köket.

När Alice gick ut i köket o Jeppe sa hej ja hon gjorde bokstavligen

ett skutt.

Kan säga att hon BLEV överraskad!!


 Sen blev de att kämpa för att inte de stora skulle somna.

Inte ofta man får höra från sina stora "snälla mamma kan ja inte få lägga mig"

19:30 då var de gonatt!!


Nu har mannen kommit hem också från sitt tolvtimmarspass.

Så nu blir de lite tv, o sen sängen .


 

Natti / Alexandra



Av Alexandra - 16 november 2011 16:10


Kunde inte somna inatt låg o vände o vred fram till halv fyra .

Sen upp skicka Alice till skolan.

^~^

Hade tänkt ja skulle vilat sen en stund men....

Klockan nio ringer klockan då är de Bella, då hade de hämtat väskorna

och var på väg att lämna gbg.

Såååå Skönt!!!


Samma veva fick ja sms av Jessica,..... kaffetajm!!

Hon o Colin kom förbi.

Sen har de varit i ett fram till nu.


Bella o Jeppe kom hem vid ett, 

Bruna o fina !

Köpt en massa fina saker, och upplevt hur mycket som helst.

Bella vill flytta till Thailand nu säger hon ;P

ville aldrig lämna.

~~

Nu ska jag fixa lite hederlig svensk husmanskost =)


Skriver mer senare!!

/Alexandra 

Av Alexandra - 15 november 2011 21:50


Fixat o trixat lite med bloggen, tagit bort reklam.

Sen lagt till reklamhögersidan.

Är ett litet joxande men de blir nog bra till slut =).

Skam den som ger sig :P


Nu går snart barnen på flyget, hoppas de slipper förseningar och strul.


Väntar en massa berättelser och upplevelser från dom i morgon kommer bli en lång dag.

Men ser fram emot den som tusan!!!


Oj Oj Oj Oj Oj


Nu räknar jag timmarna, känner mig lite tjatig men två o en halv vecka är läääänge

att vara utan våra hjärtan.


Alice har gått på högvarv den sista veckan, pysslat o gjort överraskningar till dom.

O "lovat" hon ska ALDRIG bråka med dom igen :P

Skruttfian....


Nu ska ja titta lite tv innan de är dags för sängen !!

Sov gott alla!!

/Alexandra



Av Alexandra - 15 november 2011 15:52


I morgon har de äntligen gått två o en halv vecka!!!

Mina stora hjärtan kommer hem !!


Helt underbart!!




Spexa framför kameran kan de !!

<3<3


/ Alexandra 

Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards