crea-diem-alexandra

Alla inlägg under november 2011

Av Alexandra - 4 november 2011 14:19


Här kommer lite bilder på armbanden jag gjorde igår.

~~

        


Gör på beställning om nåt skulle vara intressant,

bara att skicka ett pm.

 

Dags att förbereda lite för middag

 .....Alice fick bestämma idag ...

klart de blev Tacos!!

 

  

/ Alexandra


Av Alexandra - 4 november 2011 11:20


Varit en lugn förmiddag, så nu ska ja dricka upp kaffet o sen ut o fixa lite saker för morgondagen.


Ikväll kommer svägerskan o mina små godingar.

Blir Idol o fredagsmys.


  


Fint höstväder ute idag, ska försöka hinna med att fota lite ute.

:)


~ Cy later ~

/Alexandra


Av Alexandra - 3 november 2011 22:32



Efter ännu ett bra avsnitt av Criminal Minds så ska jag nu lägga mig och hoppas att jag får sova bra .

I morgon har vi en lista på saker som ska göras så måste upp i rätt bra tid.

Så vi hinner med allt :)

~~

Gjort lite armband ikväll, men lägger upp bilder på dom i morgon .

  


Nu sängen Natti / Alexandra





Av Alexandra - 3 november 2011 18:48

                                                  
                                 

/Alexandra




Av Alexandra - 3 november 2011 16:00


 


*Grillad kyckling, ris, kall sås gjord på turkisk yoghurt o kryddor, grönsaker och avokado*

  


Sen blev de så klart en latte och lite chokladbit

efteråt.

 


  


Av Alexandra - 3 november 2011 11:06


Torsdagen börja bra =) Kollade mobilen fått sms från Bella=) ,allt är bra hon hade varit o shoppat igår

massa kläder tror hon trivs väldigt bra just nu shoppa kläder i bangkok.

  

 


Nu blir de lite kaffe o sen får vi se vad som händer idag .

Göra lite nya armband tror jag, inget roligt väder ute så får bli pyssel.


cy / Alexandra


Av Alexandra - 2 november 2011 22:05


<3


Av Alexandra - 2 november 2011 19:12


Åkte till lilla mormor idag o hälsa på blir alltid så himla glad när man kommer, spelar ingen roll om man är där 15 min eller flera timmar. Full fart på lilla gumman, krut i henne!!

Känner mig så nöjd när jag varit där.

 

Mormor och jag <3


*Var hos mamsen sen efteråt o åt middag.

Kokt fisk potatis o äggsås .... så himla gott !!*


Fick besök av mina goa små brorsbarn sen när vi kom hem godingarna!!

Fasters hjärtan!

 

Hahaha... De dansa o skratta samtidigt så gott .

Kan ju inte få nog av de goa tjuten som kommer.


Blev en dag med lite blandat. Nu är de dags för kvällsmat och lite tv:tittande innan de är sängdags!

/Alexandra





Presentation


~CreaDiem~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Besökare

bloglovin

Sök i bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards